Thursday, August 21, 2008

REMAJAKAH AKU?

ptg tadi mesyuarat AJK kesatuan (union) bil 1 bg penggal 2008/2010 pon bersidang..dalam banyak2 perkara yg dibentangkan n pelbagai isu dibangkitkan...aku mmg tepanjat gile dgn jawatan yg depa dok bg kat aku...selain drpd mewakili kump pentadbiran dan perkeranian aku jugak ditugas utk menjadi pengerusi biro REMAJA....aku ulang skali lagik....BIRO REMAJA....aku bantai gelak mcm nak mampuih...depa yg len dok pandang sambil wat muke blur...apsal mamat ni gelak? agaknya tu yg depa tu pikiokan...aku pon bersuara la..."adakah sya kelihatan masih spt REMAJA?"...heheh aku gelak lagik...aku cakap dengan usia aku yg da melepasi tahap keremajaan tu...pada aku tak sesuai la biro tu diberikan dengan nama sedemekian rope...geli ketiak aku..hehe so aku pon ckap la kat depa thanx coz percaya n memberi harapan kat aku utk mendekatkan lagik generasi muda kat opis aku ni dengan kesatuan...tapi perkara pertama yg aku nak tuko ialah nama biro ni...sgt tidak sesuai utk digunakan sedangkan aku sudah melepasi angka tu...hehe...n tuan presiden pon cakap....hah..tuko la nama tu n lantik AJK dibawah aku...keh..keh...so skrg ni aku akan pikiokan apekah nama yg sesuai dgn biro ni n aku pon dok garu pale ni sape la yg berminat nak jadik AJK aku ni...maklum aje le....aku ni bkn nye pames sgt..tak pe...akan aku usahakan...

p/s-kepada yg berminat utk berkhidmat bersamaku sila la bg nama yea...n sila bg cadangan ape la nama yg susuai utk biro aku ni?....

3 comments:

Shaza @ Nina said...

ermmm..biro BELIA dh ada ke?

ijan said...

thanx sha...sbb tu sya gemar berkwn ngan org yg bijak pandai cam awk ni...gud idea sha thanx a lot..

Anonymous said...

biro getiks