Monday, August 11, 2008

MOVIES marathon...


salam...


ketemu lagik...hehe


atas desakan cik reen yg tak sabo2 nak membaca blog aku ni so aku tepek kan la skit story utk dia n sesape yg berminat....


ari sabtu ari tu (09/08/2008) aku sudah "culik" dak praktikal kat opis aku ni bwk pi tgk movie..tiket sudah booking...kira kami ni nak wat rekod le...tgk 3 cite..mmg keje gile...tak penah aku buat dlm idop aku....ari sabtu menjelma dr pkl 11 (early bird show) itu burung pon baru dok carik2 makan kami da tecangak brator beria2...mmg rekod gile sbb bekfest n lunch tak ambek so ape lg....itu angin sudah masuk dlm itu perut n kapla sudah berattt jek!!....dengn napsu makan yg melonjak2 gile..kitorang pon pi le singgah kat manhattan's fish market dlm pkl 6 lebih lpas last show tu....yo'o je order mkn siap mintak add nasik 1 bowl lagik..last2 itu ikan ..udang..oyster...sutun...fries ngan nasik tu ngan kami dok saling pandang memandang n jeling-menjeling....da tak bleh masyuk dlm perut...angin da melonjak2....memandangkan membe aku tu ada hal (ada marka baekk punyo tggu dia) kat tmpt lain so kami pon chawsss...


aku tgk cite nih....

2 comments:

r33n adnan said...

ooO.. itu budak kecik sudah ade marka ekkk.....wkakakaka...

Sweet Serendipity said...

ermmmmmmmmmm movie marathon yea..org ajk pi tgk memanjang je bz..xpalah shape lah shaye..