Monday, August 11, 2008

BASIKALTHON la pulok!!!....








ari ahad smlm (10/08/08) aku (selaku AJK dlm union kat opis aku) dipaksa utk menjayakan prog basikalthon sempena sambutan 10 tahun penubuhan Antara Gapi kat Serendah sane....aku sanggup tak balik kg ni sbbkan prog ni....padahal pak long aku wat kenduri arwah kat johor sane...pergh...hanya dapat tau cite2 dr akak n adik aku je...depa dok bekumpul ramai2...merewang sume..best gilos lee!!!...sambg balik cite basiklathon ni...prog yg bley dikatakan tak teratur sbb timb pengurus besar yg ada kat mejlis tu dok bebel2 cam ne kami organise...kalo da pakcik botak tu bersuara sure le huru hara keadaan bertambah lagik degn keaadaan cuaca yg ujan renyai2...lagik la....dimanakah perginya "bomoh hujan"?.. hehe prog yg sempoi tu setat dr jam 8 n berakhir jam 10.30 pagi..mmg sempoi gile...tapi adiah utk lucky draw mmg gempak gile 9 biji beskal...15 biji helmet n ada hamper dlm pelbagai saiz hehe...budak2 sekolah kat situ mmg suke le sbb jarang2 skali xtvt cam tu diadakan....dlm pada gundah gulana ada gak la insan2 yg menghargai usaha kami...so thanx to sume adik2 studnt sekolah keb. sek 1 Antara Gapi....

1 comment:

r33n adnan said...

sesungguhnya dgn kehadiran pakcik botak mmg menyulitkan keadaan kan..kan..heheh