Monday, September 8, 2008

syukur Alhamdulillah...amin

Assalamualikum...

Salam Ramadhan buat sume shabat2...aku sebenonye da lupe ape la passwrd aku utk akses kat blog ni hehe...itu menunjukkan usia ku semakin bertambah dan daya ingatan semakin lemah hehe (seb bek sedo diri) tapi aku tak mengalah...terus dan terus mencoba hehe...n finally berkat bulan baik ni dapat gak aku masuk blik kat sini...

tak de ape nak dikabokan melainkan rasa lapo ari ni len macam skit...maklum la kan dok kat dlm air cond n Alhamdulillah gak tahun ni bln pose cam tahun lepas cuaca dingin di iringin ujan membuatkan aku skit "membekuuuu"...pepaham aje la yea haha

so takat ni aje utk kali ni..harap2 aku tak lupa lg passwrd n c u byeeee..salam

1 comment:

cik r33n said...

adoiyyhaii.. lupe password ke rupenye. padan ler lama benor tak hapdet